Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UFO vliegmaatschappij steelt reizigers !!!

  • Abdelaoui

    Beste lezers,

    Ik heb een tichet gekocht van de spaanse vliegmaatschappij UFO van Brussel naar Al Hoceima. Mijn vertrek was gepland gisteren om 12.30 uur maar toen ik bij Zaventem aan kwam krijg ik te zein en te horen dat de vlucht naar Al Hoceima is gecancelled. Tja, wat moet je doen dan?

    Boos en boos renend van de ene naar andere bureau…UFO heeft geen bureau in Zaventem…wat nu…daarna heb ik reisbureau waar ik tichet heb gekocht en ze zeiden dat ze niks weten van annulering. Ze zeiden dat ze hun gaan bellen en bellen ze me terug. Wachten wachten reisbureau heeft niet gebeld…toen moest ik weer bellen en ze zeiden dat UFO problemen heeft met het huren van vliegtuigen. En nu?. Ze zeiden dat ze bezig zijn met het vinden van oplossing. Wanneer ? ik zit te wachtn in vliegveld? waarom hebben jullie geen melding of bericht van tevoren gegeven….wij weten het niet…zeggen ze. Tja wat moet je doen. Ik had een gevoel dat ik opgelicht door UFO en reisburau…

    Samen met andere slachtofers hebben wij luchthavenpolitie bij gehaald. Wij kunnen niks doen zeggen ze…de enige wat kunnen jullie doen klacht indienen en bij consumentenbond informeren over UFO.

    Zwaar teleurgesteld naar Nederland teruggekomen…jajaj ik woon in Nederland.

    MENSEN IEDEREEN DIE SLACHTOFER IS VAN UFO RAAD IK HEM OM MIJ EEN MAIL TE STUREN EN DAN MAKEN WIJ GEZAMENLIJK EEN DOSSIER TEGEN UFO MAATSCHAPPIJ.

    Vertel dit aan iedereeen want ik zie dat veel mensen hebben geboekt.

  • naziha bouzarioh

    wij waren erbij

    maar ik heb het nu pas gelezen

    we waren met zn 4

    Heb je je geld terug gekregen

    Stuur je me snel terug

    Groetjes,

    Naziha